Czy warto postawić na franczyzę w dobie koronawirusa?

0
734
Czy warto postawić na franczyzę w dobie koronawirusa

„New normal” to określenie, które dotyczy społecznego funkcjonowania w dobie pandemii. Możliwości rozwoju są ograniczone, jednak istnieją firmy, które wychodzą z inicjatywą wspierania osób przedsiębiorczych i zapewnienia im stabilnego zatrudnienia. Franczyza Żabka – czy warto angażować się w takie rozwiązania?

Współpraca na zasadach franczyzy – sposób na rozwój w trakcie epidemii COVID-19

Wirus, który spustoszył galerie w marcu i kwietniu, wciąż obecny jest w praktycznie każdym sektorze. Miliardy złotych tracą najbardziej dochodowe do tej pory branże, a dostosowanie się do panującej sytuacji wymaga drastycznych środków. Pojawia się pytanie, czy warto sięgnąć po rozwiązania franczyzy. Inwestowanie w zasoby ludzkie, innowacyjność, zdolności przywódcze i organizacyjne nie są domeną tylko XXI wieku. System franczyzowy, który pozwala zarządcy na prowadzenie lokalu rozpoznawalnej marki, został spopularyzowany dzięki globalizacji po II wojnie światowej. Dziś punkty usługowe działające w myśl umowy franczyzowej są obecne na rynku ogólnokrajowym. Jak jednak wygląda sieć, której główną metodą ekspansji jest właśnie franczyza? Żabka to świetny przykład, który udowadnia, że w XXI wieku warto inwestować w zasoby ludzkie. Dzięki nowej promocji kandydaci na stanowisko prowadzącego market Żabka mogą zyskać nawet 16 000 złotych netto na start. Jak to możliwe?

Franczyza Żabka – czy warto? Warunki współpracy

Firma Żabka współpracuje z franczyzobiorcami, których cechuje sumienność, oddanie i chęć rozwijania swojej przedsiębiorczości. Dzięki temu sieć marketów zdominowała krajobraz polskich miast. Dziś w dużych metropoliach, pokroju Warszawy, Krakowa, konurbacji śląskiej i wielu innych możemy na każdym kroku spotkać lokale tej firmy. To skutek ogromnej rozpoznawalności.

Wyobraźmy sobie, że przyjechaliśmy do obcego miasta. Mamy możliwość skorzystania z lokalnego sklepiku, nie znamy jakości produktów i asortymentu – lub wybrania się do Żabki, gdzie czeka na nas ciepły hot-dog i ulubiony napój dostępny tylko w niej. Wybór jest oczywisty – nawet jeśli to przykład jednostkowy. To mechanizmy psychologiczne sprzyjają takim decyzjom zakupowym. W związku z rozpoznawalnością na poziomie 97% Żabka faktycznie ma wiele do zaoferowania w dziedzinie franczyzy.

My sami musimy oczywiście mocno angażować się w rozwój placówki, jednak sieć wiele robi za nas. Niektórzy liderzy nie dysponują wiedzą z dziedziny marketingu i budowania marki. Z Żabką nie muszą sobie z tym radzić. To właśnie możliwość objęcia pieczy nad tym przez doświadczone i wyedukowane podmioty wpływa na prostotę zarządzania marketami tej firmy. Jeśli mamy problem, możemy również skorzystać ze wsparcia ekspertów. To już całkiem sporo, a to jeszcze nie wszystkie udogodnienia, jakie zapewni nam franczyza. Żabka to firma, która dysponuje ogromnymi centrami logistycznymi i nie stanowi dla niej problemu dostawa różnorodnych produktów. Nie musimy martwić się o asortyment – ten będzie ogólnodostępny i darmowy.

Franczyza Żabka – czy warto? Jak wygląda sytuacja finansowa

Program franczyza Żabka w 2020 oferuje nam bardzo interesujące rozwiązania. Możemy prowadzić sklep i liczyć na wynagrodzenie 16 000 netto miesięcznie przez rok. To ogromna kwota, która nie jest obarczona wysokim ryzykiem. Inwestujemy jedynie 5 000 złotych na starcie, a otrzymujemy w pełni wyposażony sklep. Co więcej, możemy korzystać z licznych benefitów np. pakietu Luxmed i szkoleń, na których specjaliści pokażą nam, jak krok po kroku osiągnąć sukces sprzedażowy. To propozycja, która warta jest rozważenia, jeśli obdarzeni zostaliśmy odpowiednimi umiejętnościami. Być może będzie to wstęp do długiej i usłanej różami kariery. W dobie koronawirusa alternatyw jest coraz mniej, a możliwość rozwoju to luksus.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ